Monday, September 14, 2009

TRANSFER KE DEBITCARD TELAH SUCSESS

Hari nie lepas aku sahur aku g check acc aku bukak PBBank online. aku bukak jerk wah gembira rasenye sebab duit paypal aku dah masuk. yahoooooooo ya bedaaaa beeduuuuuuu. Mau tak riang aku withdraw 8hb september aku check semalam (isnin 14 Sept) tak masuk pn. rupenye betul2 seminggu aku kene tunggu. ape pun alhamdullilah selamat jugak masuk acc aku. aku withdraw usd315 mcm biase la paypal amik fee $5. so hari tu aku kira total masuk acc aku RM1054 jerk currency die dalam 3.45. tapi nengok lebih lak. So dah masuk acc PBBank aku aku nengok PBbank mmg tak ader charges ape2 pon. sebelum nie acc aku ader balance RM330. Wah Beraye Sakan la aku thn nie Dah la bonus kat kilang aku hujung bulan keluar mmg berbaloi thn nie dapat cuti raye 4 hari + duit masuk huhu.
so kat bawah nie aku serta kan screen shot PayPal ngan Statement PBB aku.


Sreen Shot Withdraw PAYPAL


Screen Shot Statement PBB

No comments: