Sunday, September 27, 2009

Bercuti Ke Singapore

salam, fuh lame dah bercuti ek ape pun aku ucapkan selamat hari raye maaf zahir batin kepada sesape yg kenal kat aku. pada 26 hb september aku masuk singapore releasekan tension. masuk2 lupe lak ader F1 kat singapore pergh nengok tiket die pun dah takut woo. aku pegi sane saje jerk jalan2 pegi2 nengok kat butik DC COMIC fuh sale 80%. aku nengok baju SUPERMAN kat KL harge RM139 kat singapore sale $15 duit malaysia Dalam Rm30++ ape lagi aku sambar jerk. aku ingat nak beli lagi tapi segan la maklum la english aku poor. cakap pun Mcam ayam ngan itik ehehehe. aku cakap ape yg aku tau jerk. nak nengok F1 tak mampu aku sempat la bergambo dgn kete F1 Alonso. aku sertakan gambo2 mase kat singapore tak banyak tapi tempat dorg fuh. mmg best. tapi rakyat die tak friendly sgt la lg la melayu kat sane Mcm Ade X cikit.


Gambo kat kete Alonso

Gilo LV nak masuk pun kene que Mcm Masuk Club la pulak

Haa guest kat mane Area nie?

Fuh lapo lor penat Berjalan2

No comments: